Waarom jij bij Danone wil werken

Omdat binnen Danone Nederland B.V. het maken van financiële winst hand in hand gaat met een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij. Het officiële B Corp certificaat onderstreept dat. We weten allemaal dat er meer multinationals in de FMCG sector bestaan, maar deze manier van denken en werken is echt onderscheidend. Verder denken we nog dat er een aantal zaken anders is aan Danone. Wij denken onder andere dat je binnen Danone veel vrijheid hebt. Het is een grote organisatie maar daarbinnen heb je mogelijkheden om je te verdiepen, te verbreden en om zelf onderwerpen op de agenda te zetten en initiatief naar je toe te trekken. Met die vrijheid moet je ook om kunnen gaan. In 2019 hebben we de 100e verjaardag van Danone gevierd. In 1919 legde de Spaanse arts Isaac Carasso in Barcelona het fundament voor de huidige organisatie. Dat deed hij vanuit de overtuiging dat yoghurt goed is voor de darmflora en daarmee voor onze algehele gezondheid. Als een van de grootste voedselproducenten ter wereld, zijn we ons bewust van onze verantwoordelijkheid op het gebied van het verbeteren van voedingsgewoonten. Dat staat ook verankerd in onze missie: ‘Bringing health through food to as many people as possible’.

En daar kan jij aan bijdragen. Ook kan je bijdragen aan het uitvoeren van onze missie met aandacht voor mens en milieu. Maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen vinden we belangrijk bij Danone. Dat blijkt ook uit onze B Corp certificatie, een maatstaf die bewijst dat we ons inspannen om sociale- en milieudoelstellingen te combineren met financieel succes. Wil je daar meer over lezen, klik dan hier.

Als je van Danoners wil weten hoe het is om bij Danone te werken, lees dan hier de verhalen.

" Ook jij kan bijdragen aan onze missie met aandacht voor mens en milieu "

Waarom jij bij Danone past

Omdat je je handen uit de mouwen wil steken. Omdat je vragen durft te stellen. Omdat je jezelf wil blijven ontwikkelen. Omdat je je herkent in onze producten. Omdat je B Corp denkt en handelt. Omdat je je kwetsbaar durft op te stellen. Omdat je feedback durft te geven en te vragen. Omdat je zelfkennis hebt, reflecteert en leert. Omdat je impact wil hebben. Omdat je maatschappelijk verantwoord en duurzaam ondernemen belangrijk vindt. Omdat je bij een A-speler in de FMCG industrie wil werken. Omdat je ons iets te bieden hebt. Omdat wij van jou kunnen leren. Omdat je van een dynamische werkomgeving houdt. Omdat je niet aan het handje gehouden wil worden. En zo heb je zelf vast ook nog wel een paar goede argumenten.